REKOMENDUJEMY ZARZĄDZANIE SPRAWAMI NIE DOKUMENTAMI

... abyś szybciej i lepiej klientów obsłużył

Pracując z procesem biznesowym pracownik ma do czynienia nie tylko z wieloma dokumentami oraz dotyczącymi ich informacjami jednocześnie, ale wykonując codzienną pracę, równocześnie musi być pewny na jakim etapie procesu aktualnie się znajduje oraz jakie zadania musi w danym etapie wykonać.

Rozwiązaniem jest zgromadzenie wszystkich danych potrzebnych do realizacji procesu biznesowego w obiekty spraw, które posiadają swoje etapy oraz dla każdego z etapów wyznaczone zadania wymagane i/lub opcjonalne. IBM Case Manager udostępnia elastyczne środowisko pracy, spójną strategię i zintegrowane narzędzia do prowadzenia spraw.

Utworzenie i wykonywanie określonych zadań: obowiązkowych i opcjonalnych, jednorazowych i wykonywanych wielokrotnie, w kolejności określonej zarówno przez typ teczki jak i użytkownika w danym konkretnym przypadku.

Zanim wybierzesz rozwiązanie warto zapytać o?

OPRACOWANIE KONCEPCJI I ARCHITEKTURY SYSTEMU

OSZACOWANIE WSZYSTKICH KOSZTÓW IMPLEMENTACJI (TCO)

OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI, HARMONOGRAMU

WARSZAWA - Centrala

GLIWICE - Oddział

pon. - pt.

9:00 - 18:00

oferta@clarite.plbiuro@clarite.pl

Adres do doręczeń elektronicznych:

AE:PL-23501-89813-DAUVD-19

Używamy plików cookies na tej stronie, aby zwiększyć komfort użytkowania.

Klikając przycisk Akceptuj, zgadzasz się na to.

Więcej >